Pagina's

vrijdag 20 augustus 2010

Einde van de vakantieblues

De zenuwen beginnen te komen. En ook het gevoel van de vakantie loopt nu toch echt ten einde. Op moment heb ik echt zo'n bah gevoel.
Ik heb nog echt geen idee waar ik komende schooljaar kan gaan werken. In ieder geval moet ik eerst weer beginnen met het overal en nergens in te vallen op verschillende scholen. En ook al probeer ik ook de positieve kant te zien, kan ik ook niet zeggen dat ik er warm voor loop. Telkens die onzekerheid en niks kunnen opbouwen met de kinderen, wat ik juist zo leuk vind aan het onderwijs. Een eigen groepje dat is wat ik wil, maar ja dat is er momenteel niet hier in de buurt.
Het loopt allemaal gewoon niet zoals ik dat eigenlijk zou willen. Zo wacht ik ook al een tijdje op een woning voor mezelf, wat ook gewoon niet opschiet. Ik weet ik moet geduld hebben, het komt allemaal wel. Het zou alleen wel leuk zijn als er nu eens een huisje of een vaste groep op een vaste school op mijn pad komt, meer vraag ik momenteel niet. Heb op moment gewoon even de balen, gaat wel weer over. Als ik volgende week maar even weer door ben en misschien heb kunnen invallen zal het gevoel wel weer overgaan en ik wil ook nog genieten van de laatste drie dagen van de vakantie. En wie weet heb ik nog wel een dag of meer extra vakantie omdat er nog geen invalwerk is. Ik zie wel. Ik vind het alleen altijd zo moeilijk om niet te weten waar ik aan toe ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten