Pagina's

vrijdag 27 augustus 2010

Lay-out van Tijger

Ik heb een lay-out gemaakt van Tijger. Zij is twee jaar terug overleden. Zij was echt mijn steun en toeverlaat. Ik mocht van mijn ouders op mijn 9de een jong katje. Ik zou blijven zitten in groep 5 en ik had het daar erg moeilijk mee. Mijn ouders dachten dat een katje mij wat steun zou geven.
Tijger was erg jong toen ze bij ons kwam, 6 weken, eigenlijk veel te jong. Maar vanaf die eerste dag was ze echt een grote steun voor mij. 14 jaar is ze bij mij geweest. Ze kon altijd feilloos aanvoelen als ik verdriet had, kwam dan bij liggen en legde haar pootje op mijn hand, zo van het komt wel goed schatje.
Het is echt een schat, ze was echt heel bijzonder.
Deze lay-out heb ik gemaakt met de laatste foto die ik van haar heb gemaakt. Een dag erna was ze overleden. Ze bleek ziek te zijn en haar weer bij laten komen van de operatie zou haar veel pijn hebben gedaan. Nog steeds zo vreemd dat ze zo lekker lag en dat er niks aan de hand leek te zijn, terwijl ze zo ziek was.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten