Pagina's

dinsdag 24 augustus 2010

Nog steeds vakantie

Vandaag ook al weer niet gebeld dat er werk is. Dus nog een dag vrij. Aan de ene kant ook wel lekker hoor, ik vermaak me wel. Er is genoeg te doen.
Ik ga straks even lekker lezen en dvdtjes kijken en tussendoor de afwas doen.
Misschien dat er morgen wel weer wat komt.
Het is ook de eerste schoolweek nog maar. Het moet natuurlijk op gang komen. Weinig leerkrachten zijn ziek de eerste schoolweek en vorig jaar was ik natuurlijk een goedkopere invalkracht. Ik heb het idee dat eerst de leerkrachten worden gevraagd die net klaar zijn.
Vorig jaar had ik direct de eerste schooldag al werk en dat is zo het hele schooljaar doorgegaan. Op anderhalve week na dan. Na de herfstvakantie kon ik invallen voor een zwangerschapsverlof en daarna mocht ik op een andere school een vierde kleutergroep opstarten en dat liep tot de zomervakantie. Dus heb twee langlopende invalopdrachten gehad.
Ik zie het wel, ik laat het gewoon op mij af komen en als er een vacature komt voor groep 1 of 2 dan ga ik daar op solliciteren.

Vandaag ga ik lekker genieten van nog een extra vrije dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten